En lite ovanligare blogg

Hejsan allihopa! idag var jag i skolan, matte på förmiddagen, potatisbullar till lunch (eller, jag tror det, det kan också ha varit trolldeg, smakar likadant och har ungefär samma konsistens) på eftermiddagen hade vi SO (zzz) vem bryr sig egentligen om hur erik den 14de dog? Efter skolan gick jag, Nora, Emma, Agnes och Sara och fikade. Äntligen 9 stämplar så att jag kan få en gratis fika! (yippieeee!) gick hem vid 18tiden. Skrev lite på bloggen till de bästa läsarna i världen. <333 ÄLSKAR ER!!

BLÄÄ

DETTA ÄR INTE EN SÅDAN BLOGG

På den här bloggen kommer jag att diskutera till exempel stereotypa könsideal, politik, komplex och andra liknande ämnen.

Jag kommer att uppdatera så ofta jag hinner, inte varje dag alltså (bara en varning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0