diskussionsfråga

Förbud mot keps, häng och djup urrigning i skolan. Rätt eller fel? Varför?

Kommentarer
Postat av: Astrid

okej, detta ar en svar fraga. (ursakta mina stavfel, jag ar i usa). Jag skulle saga att djup urrigning borde vara forbjudet. Men sa kan jag ju inte saga. Eftersom jag sjalv gillar hatt i skolan och mina byxor sitter aningen lost. Man kan ju inte forbjuda en sak och inte en annan. Om det skulle bli orattvist fordelat menar jag. Jag vet ju inte for vilken anledning nagon annan klar sig som han/hon gor. Med det har jag ingenting att gora! och det accepterar jag. fast viss kladsel skuylle kunna ses som respektlos i vissas ogon sa far baranen av plagget bestamma det sjalv.

2010-07-17 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0