mejladress

Jag har nu skapat en mejladress där ni kan skicka in frågor och förslag på ämnen.
Jag tänker ta emot frågor om allt! Verkligen allt!

Om du undrar vad som händer med allt grus när det blir vår, eller om du undrar vad du borde göra när du märker att din kompis börjar dricka.

Fråga också om saker ni vill höra min åsikt om.

Om du inte vill att jag publicerar mejlet i bloggen skriver du "sekretess" som ämne. Vill du vara anonym eller använda ett annat namn än din mejl har du det som ämne.

min mejl är: [email protected]

Så börja fråga!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker mest om att läsa din blogg när du tycker till och reflekterar över olika saker. Mer sånt och oftare!

2010-04-06 @ 13:19:38
Postat av: Anonym

2010-04-06 @ 13:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0