In english please

Så, som många av er kanske vet så ska jag börja i en engelskspråkig skola i höst, därför har jag även min blogg på engelska på www.aliceopal.blogspot.com som du kanske också vet. Vad jag ville säga var att den nu är lite förändrad, den är lite mer underhållande och kanske för lite fler typer av människor, utan att den seriösa och attitydfulla uppsynen förändras (hoppas jag). Vad jag ber dig göra nu är att gå in där och läsa det inlägget som heter "hehe" och se vad du tycker, kom sen tillbaka hit och svara på de här frågorna (ja, det är en order).

Behövs det en aliceOpal 2.0?

Fördelarna med AliceOpal 2.0 skulle vara att det skulle komma nya inlägg oftare, då det skulle bli vara mer av mitt vardagsliv (som i och för sig kanske inte är alldeles vanligt), och att det kanske skulle bli kul och intressant, snarare än intressant bara.

Nackdelarna skulle ju vara om du vore konservativ och vill ha kvar AliceOpal precis som det är nu.

Så, för alla latnissar där ute gör jag det lätt. Skriv 2.0 I kommentaren om du vill se mer av det och 1.0 om du vill se mer av det.

För resten av er gör jag det lite mindre lätt, er ber jag att föreslå saker du skulle vilja se mer av/ mindre av.

Kommentarer
Postat av: - S O N J A -

2.0! Hihi

2010-07-21 @ 10:28:40
URL: http://sonjafoto.blogg.se/
Postat av: George

2.0, men lantis e jag faktiskt inte, så jag håller med om att det kan vara bra att varva allvarlighet med underhållning, och annat strunt! Men sänk inte kvaliteten, det vore jobbigt att inte ha vanliga alice kvar nånstans när du inte kommer finnas nåra kvarter bort...

2010-07-24 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0