uppdateringar

Jag ber om ursäkt för att jag har varit inaktiv de senaste fyra veckorna, jag har haft en ordentlig lunginflammation och därmed varken haft inspiration eller möjlighet till att skriva någonting på bloggen.
Därför ska jag, under den här veckan försöka lägga ut flera inlägg, men för i övrigt ska jag se till att få ut minst ett inlägg per vecka.
Desto fler kommentarer och läsare jag har ju mer motiverad blir jag såklart!
Därför ska jag försöka se till att ha en diskussionsfråga i varje inlägg så att ni läsare kan diskutera med varandra.

Frågan för idag är: Vad tycker ni om den här idén?
Det är också jättebra för mig att få feedback på det jag gör, då kommer det att bli mer anpassat efter er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0