Ropen skalla, bloggar åt alla!

Jag har startat ännu en blogg, då jag inte känner att jag inte vill ha inläggen om politik och inläggen som är mer poetiska på samma plats.

Som du kanske har upptäckt är den här bloggen ganska formell. Min tanke är att skapa en annan som inte är fullt så formell, där jag kommer att ladda upp foton och musik etc.

Den kan ses som deprimerande, eller att jag är deprimerad, men så är absolut inte fallet. Jag skriver där för att ha någonstans att skriva ner tankar som rör sig i mitt huvud, och under de lyckligaste stunderna i livet brukar jag inte känna för att sätta mig ner och skriva ned mina tankar.
Jag är lycklig, nöjd med mitt liv, och det finns inte mycket jag skulle vilja ändra på.

Majoriteten av inläggen är skriva efter klockan tio på kvällen, så de kan ses som flummiga, några kanske skulle tro att jag gick på något när jag skrev dem, men så är inte fallet. Jag föredrar att använda uttryck som "abstrakta" eller "metaforiska" (Även om vi alla vet att de egentligen betyder samma sak).

Bloggen kommer ha både inlägg på svenska och på engelska, då mina tankar altererar mellan språken.
Inläggen kommer också komma oftare eftersom att jag kan uppdatera från mobilen. Därmed kommer inläggen också att vara kortare. 

Vad kan då den här nya fantastiska blogg befinna sig kan man fråga sig.
Jag har svaret!

http://streetlightsandnightskies.blog.com

Tack för att du har så mycket tålamod med mig, även om jag uppdaterar här typ en gång i månaden eller något. Jag lovar att inläggen kommer att komma oftare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0