tid tid tid

GAHH! Jag har ingen tid! Livet rusar förbi i 180 km/h på en 90 km/h-väg!

Fast, jag måste säga att jag tycker mycket bättre om det än när allting går i snigelfart och man längtar till helgen. Numera glömmer jag vilken dag det är, och lever med i vad som händer.
Jag upptäckte tillexempel att det går att ladda ned ett antal tidningar som pdf till apples läsplatta iPad.

Jag satt och läste mitt vanliga "guilty pleasure", för jag menar, vi alla vet väl att aftonbladet och expressen inte är de mest utbildande tidningarna.

Men, å andra sidan, jag är trots allt fjorton år. Tillbaka till ämnet.

http://www.aftonbladet.se/wendela/article7885939.ab

Äntligen någonting vettigt!

Det är inte ofta man ser vett och sunt förnuft i denna förvridna plats kallar världen.

Jag har också en fråga, är ni intresserade av mitt nya liv runt om i världen eller ska jag hålla mig till att uppdatera nån gång ibland om riktigt seriösa saker?

(Om du känner att du har lust att följa mig mera så har jag, som så många andra, blivit smått beroende av den nya nätdrogen twitter. Mitt användarnamn där är AliceOpal)

Kommentarer
Postat av: Sonja

Alice!!!! Du måste skriva om allt som händer på din nya skola!!!jag vill veta allt ;) okej jag vet att det är svårt att uppdatera och så men ändå! skriv om din vardag och lägg upp lite bilder kanske? x)

2010-10-02 @ 19:46:28
URL: http://sonjafoto.blogg.se/
Postat av: Norea

Jag vill höra ALLLLLLLT om vad som händer!! :D lr okej allt kanske du inte kan skriva så då får vi väl snacka på skype men skriv så mkt du hinner!! :D och lägg upp bilder om du har några, vore kul (: Miss U <3

2010-10-04 @ 16:34:42
Postat av: AliceOpal

Okej! Ska uppdatera så mycket jag hinner!

2010-10-19 @ 17:49:54
URL: http://aliceopal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0